pembuka kata koma tanda soal seru penutup kata noktah

..nk luah mati mak,nk telan mati bapak,nk kemam tecekik..

Sunday, March 14, 2010

lagu 'karok' of the day~

andai hati ini sang kecapi
perasaan jadi talinya
engkau memetik jari jemari
berlagu irama duka dan lara

andai tubuh ini boneka
naluri nya benang sutera
engkau dalang mengawalnya
ke timur ke utara ke mana jua
aku hanya menuruti
mengikut apa saja hukuman

andai diri ini taman tasik
sang piranha pula jiwa raganya
engkau menjaring dengan senyuman
dan mengurungkannya dari segala

namun diri ini insani
pasti ada kemahuannya
kerna aku terpanah arjuna
sedikit pun tidak ku menyesali
aku rela di tawanan
aku rela terpatri cinta suci

aku rela di tawanan
aku rela terpatri cinta suci...

oowwww....owwwhhhhh.......

patri by jinbara

Mantap gile ah lirik lgu ni.Bawak karok pn syok.skang lgu ni da masuk list karok aku.If aku nyanyi msti aku amek feel dlm2 pnye.Lgu ni x byk trik tp byk kene men kan sore nk bg best.Sape2 yg kaki karok 2 try la bwk lgu ni.Kompem x nyesal.Ni juz selingan untuk kaki2 karok shja.Yg len klu nk dgr lgu ni pn bole jgk.Pnuh ngan mksud tesirat.X caye cube la.




chowsss,salam n slamat ber'karok'....ahaahahahaa

No comments:

Post a Comment